angel

Mitt kylskåp är fullt av en massa mat. Och för att inte tala om min frys samt skafferi! Helt fullt. När det finns mat - trivs jag! Nu ser jag fram emot den här veckan. Kan laga mat varenda dag. Underbart. Hoppas bara mina lärare är snälla och inte ger oss så otroligt mycket plugg. Hihi. (a)

Har ordnat upp alla bilder jag har på datorn (tror det var alla iaf). Jag säger bara: Herre gud, vad många bilder jag har! Måste verkligen se till att framkalla dem, så de inte försvinner. Vore förskräckligt! Haha. Har alla möjliga bilder - på allt och alla.

 
Eller så var det inte så bra ordning iaf. Hahah hade visst fler bilder än vad jag trodde.. shit mama!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0