FÖR VI SKA TA STUDENTEN

Åh jag älskar min tillvaro.
23 april vare rolig utgång! Förfest hos elin med massa firande (hon fyllde 19 den 25). Anna-Karin var nere o vi festade galet tsm! UNDERBART. Olle spelade o han flirtade med mig. och hans bror määä..deja! hahaha
på tisdagen badade jag o gur, det va kallt. dagen efter vaknade jag förkyld. konstigt? nej
På torsdagen drog jag o mina fina brudar till sthlm. FEEST och shopping under två dagar. På lördagen åkte jag till landet, myste lite och sen in till stan igen för lite grillning hos mig, sedan förfest & utgång! var aweeesome :)
sen fick jag skjuts till landet av gur, underbar! vaknade upp hemma på min födelsedag, var mååånga år sedan sist. fick massa fina presenter: parfym, mobil, pengar o allt till studenten o balen. Wonderful!!!
nu taggar jag för fest i helgen! blir underbart
det är seriöst enbart en månad kvar nu, SHIIIIIIIIIIIT!
det närmar sig med jääävla STRUTSSTEG.



vill se fast & furious 5. Nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0